Nevybavené objednávky

Čo znamená nevybavená objednávka?

Doobjednané položky sú teraz k dispozícii na nákup a budú vám odoslané hneď, ako dostaneme položku do nášho skladu Kentino.

Na stránke s informáciami o produkte nájdete aktuálny ETA. Toto je odhadovaný dátum doručenia zásob do skladu Kentino, ktorý nám dali naši dodávatelia.

Vaša objednávka bude odoslaná v deň, keď budú zásoby doručené do Kentina, s výnimočnou výnimkou, že príde príliš neskoro v ten deň, v takom prípade bude odoslaná nasledujúci deň.

Pri zadaní objednávky vám bude čiastočne alebo úplne naúčtovaný poplatok. Pošleme vám e-mailové aktualizácie na potvrdenie odhadovaných dátumov príchodu.

Prečo prijímate platby za nedoobjednané položky?

Berieme prostriedky na nevybavenú objednávku, aby sme zaručili vašu pozíciu vo fronte. Toto sa kvalifikuje ako potvrdená objednávka, ktorú zdieľame s výrobcami, ktorí nám podľa toho pridelia dodávky. V minulosti, keď sa finančné prostriedky nebrali, zákazníci zadávali špekulatívne objednávky na viacerých miestach. To znamenalo, že pridelenia dodávateľom nebolo možné presne určiť a nesprávne pridelili nesprávnym maloobchodníkom. Účtovanie za front je dôvod, prečo hovoríme, že backorder zaručuje pozíciu vo fronte.

V prípade nedoobjednaných položiek máme dve možnosti platby vopred:

  • Doplatok je 30% z ceny. Cenu fixujeme pri nákupe. Ak sa cena zvýši, stále zaplatíte nižšiu cenu. Druhú platbu je možné uskutočniť, keď sú položky pripravené na odoslanie, alebo môžete objednávku dostať v centre a vybrať možnosť Dobierka.
  • Vykonajte plnú platbu vopred a ušetrite 5% z ceny vašej objednávky. Tovar vám môžeme poslať alebo si ho môžete vyzdvihnúť v našom sklade. K dispozícii sú obe možnosti.

Kedy dostanem svoje doobjednané položky?

Kentino.com sa snaží odosielať spätné objednávky ihneď po ich prijatí v našich centrách plnenia. Naším cieľom je zabezpečiť včasné dodanie nevybavenej položky v deň skutočného vydania produktu alebo okolo neho.

GPU a ťažobné stroje (doobjednané položky) budú odoslané hneď, ako budú k dispozícii na vydanie. Pomocou pozemnej dopravy by ste mali dostať svoju nevybavenú objednávku do 3 až 5 pracovných dní od jej uvoľnenia (v zriedkavých prípadoch to môže trvať až 10 dní). Ak chcete zabezpečiť rýchlejšie doručenie, zmeňte možnosť dopravy pri zadávaní objednávky a vyberte si dva dni alebo jeden deň za príplatok.

Často kladené otázky

Ako môžem doobjednať

Niekedy namiesto objednávok ponúkame špeciálne položky, čo vám dáva možnosť objednať si tieto položky pred ich oficiálnym uvedením na trh alebo predtým, ako budú tieto položky dostupné pre každého. Stačí ho pridať do nákupného košíka ako každý iný tovar. Po zadaní vašej spätnej objednávky dostanete e-mail s potvrdením vašej objednávky a poskytnutím referenčného čísla.

 

Môžem mať naraz objednaných viac ako jednu položku?

Áno. Môžete si doobjednať toľko rôznych titulov, koľko chcete; každý bude doručený po vydaní. Keď však zadáte objednávku, na niektoré produkty môžu platiť obmedzenia množstva (tj na stránke s podrobnosťami o produkte sa môže zobraziť správa s textom „Limit na zákazníka: 2“).

Môžem zrušiť svoju nedoobjednávku, ak zmením názor?

Doobjednané položky sú teraz k dispozícii na nákup a budú vám odoslané hneď, ako dostaneme položku do nášho skladu Kentino.