Automatizujte svoje IT procesy pomocou integrácie služieb
Zefektívnenie a zjednodušenie pracovných postupov IT a odstránenie manuálnych procesov prostredníctvom integrácie služieb je kľúčovým cieľom väčšiny IT tímov. Integrácia služieb vám umožňuje znížiť prevádzkové náklady a zároveň poskytuje automatický prenos nových incidentov, problémov, zmien a servisných požiadaviek z vašej aplikácie service desku do nášho systému riadenia IT služieb. To vám poskytuje prehľad aktualizácií stavu v reálnom čase z vašej aplikácie service desk. Našu integračnú službu môžete použiť aj na vytvorenie ekosystému predajcov a poskytovateľov služieb.
Zlepšiť efektívnosť a zjednodušiť správu IKT
Eliminujte manuálne procesy, zjednodušte administráciu a ušetrite čas
Vďaka integrácii služieb môžete eliminovať manuálne procesy, ako sú telefónne hovory alebo prepisovanie informácií. Informácie z vášho vlastného systému vydávania lístkov na servisnom pulte sú bez problémov smerované do nášho systému. Podobne sa aktualizácie z nášho systému automaticky prejavia aj vo vašom. Tieto automatizované pracovné postupy zabezpečujú, že sa skráti stredný čas do opravy a zjednoduší sa monitorovanie SLA.
Budujte spoluprácu medzi predajcami a zvyšujte produktivitu
Spojte svojich dodávateľov technológií a poskytovateľov služieb a zlepšite spoluprácu v rámci svojho dodávateľského ekosystému. To vám umožní ušetriť čas na administráciu a zlepšiť sa
prevádzkovej efektívnosti.
V rámci onboardingu tejto služby poskytujeme:
- spoločné workshopy na vytváranie pracovných postupov a špecifikácií máp
- konfiguráciu a testovanie na zabezpečenie pripojenia
- užívateľské a funkčné akceptačné testovanie
- špecializovaný projektový manažér počas celého procesu implementácie
Ponuka integrácie služieb ako súčasť nášho portfólia služieb proaktívnej podpory urýchľuje vašu cestu optimalizácie IT a zabezpečuje, že vaša technológia poskytne všetko, čo môže.
Prečo si vybrať Kentino?
Globálna podpora
Podpora viac ako 47 technológií v 14 miestnych jazykoch po celom svete.
Dôveryhodný partner
Partner č. 1 alebo č. 2 každého veľkého predajcu.
Uznanie priemyslu
Ocenenie za rok 2018 za transformáciu našich služieb podpory za poskytovanie podporných služieb založených na dátach a orientovaných na klienta.
Hlboký zážitok
Podpora 6 miliónov aktív v rámci 6,000 XNUMX klientov na piatich kontinentoch.